close

我喜歡這首歌!!!!!!!!!!!!

 

 

You're always on my mind
   你一直在我心中
 All day just all the time
   每一天每一個時間
 You're everything to me
   你是我的一切
 Brightest star to let me see
   你是我看到的最亮的一顆星
 You touch me in my dreams
   你觸碰到我的夢中
 We kiss in every scene
   我們相吻再每一個畫面
 I pray to be with you
   我祈禱可以一直跟你在一起
 through rain and shiny days
   穿過雨和晴空萬里
 I'll love you Till I die
 
  
 我愛你至死不渝
 Deep as sea Wide as sky
 比海洋還深  比天空寬廣
 The beauty of our love paints rainbows
   我們的愛美麗的畫出一道道彩虹
 Everywhere we go
   勾勒出我們去過的地方
 Need you all my life
 我的生命中需要你
 You're my hope You're my pride
 你是我的希望  你是我的驕傲
 In your arms I find my heaven
   在你的懷裡  我找到我的天堂
 In your eyes my sea and sky
   你的眼裡 倒影出我的海洋與藍天  
 May life be our love paradise
   我們的生活將會變成愛的天堂

arrow
arrow
    全站熱搜

    sophia0402 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()